Servisne akcije - Važne informacije za kupce

2015-10-05

Dragi klijenti i prijatelji marke ŠKODA,

sigurno ste nedavno u vijestima čuli da Volkswagen koncern intenzivno provodi istragu o nepravilnostima u softveru korištenom u pojedinim dizel motorima.

Od juna 2016. godine na tržište smo uveli i samu servisnu mjeru. Naš je cilj je bio da u nekoliko faza ,do kraja 2016. godine, objavimo sve verzije softverskih rješenja.

Servisne  mjere razvijene su za sva pogođena ŠKODA vozila i predstavljene su Agenciji za provjeru vozila Ujedinjenog Kraljevstva (VCA). Trenutačno smo u bliskom kontaktu s britanskim vlastima te očekujemo da ćemo uskoro moći započeti sa implementacijom servisnih mjera za preostale kupce.

Kako biste utvrdili je li u vaše vozilo ugrađen softver pogođen nepravilnostima, posjetite ŠKODA ovlaštenog partnera, nazovite vaš regionalni ŠKODA info-centar (+387 33 257 082) za ispušne plinove ili posjetite online tražilicu.

Čim verzija softvera za Vaše vozilo bude dostupna, primit ćete poziv za dogovaranje termina kod ovlaštenog ŠKODA partnera.

Željeli bismo Vas uvjeriti da nam je povjerenje naših kupaca i javnosti oduvijek bilo i bit će naša najveća vrijednost. Iskreno nam je žao zbog nastale situacije.

Naši kupci trebaju znati da su sva vozila sigurna i pripravna za vožnju. Preuzimamo punu odgovornost te ćemo pokriti troškove implementacije neophodnih tehničkih mjera.

 

Hvala Vam na razumijevanju !