Modeli

Nakon nacionalizacije kompanije

1946. godine kompanija Škoda je vraćena vlastima Čehoslovačke te je okviru tadašnje nacionalno-ekonomske i političke podjele rada zadužena za proizvodnju putničkih vozila. Unatoč vraćanju državi, kompanija je sa dodatnim modelima vozila poput Spartaka, Octavije i Felicije uspjela očuvati relativno dobar standard, koji međutim krajem šezdesetih godina nije mogao u potpunosti pratiti vrlo brzi tehnički razvoj u zapadnom svijetu.

1939. - 1945. - Hermann Göring Werke

Dioničko društvo za automobilsku industriju Škoda (kratica ASAP) postalo je sastavni dio njemačke tvrtke Hermann-Göring-Werke i moralo se u potpunosti orijentisati na proizvodnju ratne opreme. Osim proizvodnje pojedinih dijelova oružja, u gradu Mlada Boleslav su za vrijeme Drugog svjetskog rata uglavnom montirane različite vrste terenskih vojnih vozila, tzv. džipova te teška vučna vozila.

1930. - Nakon svjetske ekonomske krize

1930. godine je proizvodnja automobila u okviru Škoda koncerna ponovo odvojeno u samostalno Dioničko društvo za automobilsku industriju (kratica ASAP). Nakon svjetske ekonomske krize kompanija je sa novim tipom vozila Popular ostvarila novi uspjeh.

1925. - Spajanje sa kompanijom Škoda

U dvadesetima je uslijedilo spajanje sa jakim industrijskim partnerom, kako bi se omogućilo dokazivanje na tržištu i modernizacija proizvodnje, koja je tada obuhvaćala mnoštvo tipova putničkih i teretnih motornih vozila, autobusa, avionskih motora i poljoprivrednih mašina. 1925. godine firma se spojila sa Škodinim fabrikama iz Pilsena, što je za posljedicu imalo kraj marke Laurin & Klement. 

1907. - Dioničko društvo

Proizvodnja se povećala i uskoro je prerasla okvire porodičnog preduzeća, tako da su osnivači kompanije 1907. godine inicirali transformaciju u dioničko društvo. Međunarodni karakter sve je više dolazio do izražaja - kako izvana tako i iznutra. Fabrika se mogla dalje širiti, a nakon 1914. godine učestvovala je u proizvodnji ratne opreme.

1905. - Prvi automobili

Nakon prvih pokušaja na prijelazu stoljeća, 1905. godine uslijedila je proizvodnja automobila. Prvi automobil, Voiturette A, postao je prodajni hit i pojam za češkog automobilskog klasika. Ovaj automobil osigurao je fabrici Laurin & Klement stabilnu poziciju na tržištu motornih vozila, koje se razvijalo na međunarodnoj razini.

1895. - Od bicikla do motocikla

U sedmici prije Božića 1895. godine mehaničar Vaclav Laurin i trgovac knjigama Vaclav Klement pokrenuli su proizvodnju bicikala u češkom gradu Mlada Boleslav. Bicikle su u tada nacionalno obilježenoj atmosferi na izmaku 19. stoljeća nazvali "Slavia". Nekoliko godina kasnije, 1899. godine, kompanija Laurin & Klement započela je sa proizvodnjom motocikala.

Škodino putovanje kroz vrijeme

Historija Škode, trećeg najstarijeg proizvođača automobila na svijetu, vrlo je dojmljiva i puna događaja. Krenite s nama na putovanje kroz vrijeme, koje traje već više od 100 godina i sadrži mnoštvo zanimljivih trenutaka.