Škoda Enyaq Coupé iV garantuje sigurnost bez kompromisa. Pored već opisanih sigurnosnih sistema, karakteristike u nastavku također su dostupne serijski ili opcionalno:
› Isofix i Top Tether sidrišne tačke za pričvršćivanje dječje sjedalice u drugom redu vanjskih bočnih sjedala te alternativno na suvozačevom sjedištu.
› Za razliku od tempomata, koji održava postavljenu brzinu, ograničenje brzine omogućuje vozaču vožnju bilo kojom brzinom do, ali ne više od, zadane vrijednosti.
› ABS sprječava blokiranje točkova tokom kočenja u nuždi ili tokom kočenja na klizavim površinama.
› Povećanjem kočionog pritiska, pomoć pri kočenju HBA pomaže vozačima u situacijama u kojima je neizbježno kočenje u nuždi. To može značajno smanjiti potrebni kočioni put.
› EBD automatski optimizira kočioni pritisak i cjelokupnu ravnotežu kočenja te sprječava prekomjerno kočenje prednjim točkovima.
› RBC (Regenerative Braking Control) sprječava blokiranje pogonskih točkova do kojeg može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.
› ASR osigurava glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja točkova na kliskim površinama.
› EDL pomaže kod ubrzavanja ili vožnje uzbrdo sa slabom trakcijom pod jednim od pogonskih točkova.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kukom za vuču s vlastitom upravljačkom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova uz istovremeno smanjenje momenta elektromotora prema potrebi. Sistem TSA interveniše i pomaže stabilizirati vozilo i prikolicu.
› XDS+ pomaže vozaču tokom oštrih krivina i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u biti simulira prisutnost samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala trakcija i dinamika vožnje tokom skretanja. Kao rezultat toga, vozilo će zavoje prolaziti puno sigurnije i prirodnije.
› Kontrola tlaka u gumama TPM+ stalno obavještava vozača o pritisku u gumama.
› Funkcija Autohold sprječava neželjeno pomicanje vozila (bez obzira na nagib ceste) tokom zaustavljanja ili kretanja, a da pri tome ne postoji potreba za pritiskanjem papučice kočnice. Kočnice se automatski otpuštaju kada vozač pritisne papučicu gasa. Pomoću funkcije Autohold kočnice djeluju na obje osovine.
Elektromotor postavljen na stražnjoj osovini može se upotpuniti drugim elektromotorom na prednjoj osovini. To Enyaq Coupé iV pretvara u model s pogonom na sve točkove.
Pogon na prednje točkove aktivira se i deaktivira u potpunosti automatski, a vozači mogu uticati na ponašanje pogonskog sistema na sve točkove do određene mjere, odabirom modusa vožnje - Sport, Eco, Comfort, Normal, Individual ili Traction.
Pogon na sve točkove 4×4 upotrebljava samo malo više energije od pogona na stražnje točkove. Ova dodatna potrošnja energije uglavnom se može pripisati dodatnoj težini koju vozilu daje prednji motor. Ovaj dizajn pogona na sve točkove je energetski učinkovitiji od uobičajenog sa središnjim međuosovinskim diferencijalom i univerzalnim zglobom.
Pogon na sve točkove dostupan je samo s najvećom (82 kWh) baterijom.
Za maksimalan užitak u vožnji model Enyaq Coupé iV možete opremiti adaptivnom regulacijom (Dynamic Chassis Control) uključujući odabir modusa vožnje. Zahvaljujući tome vozilo nudi nekoliko modusa vožnje koji mijenjaju tvrdoću amortizera i druge postavke vozila. Preinaka vozila iz udobnog, opuštenog modusa u dinamični, sportski vrlo je jednostavna, pritiskom na dugme.
Adaptivna regulacija neprestano nadzire, procjenjuje i reagira na trenutačno ponašanje u vožnji (kočenje, ubrzanje, skretanje) te prilagođava karakteristike amortizacije ovisno o odabranom načinu rada za svaki točak pojedinačno i neovisno.
Pogon na sve točkove dostupan je samo s najvećom (82 kWh) baterijom.
Sportski vozni postroj ima krući ovjes s oprugama upotpunjenim specifičnim sportskim amortizerima koji omogućuju izvanrednu reakciju i dinamičnu vožnju. 15 je mm niži na prednjoj osovini i 10 mm na stražnjoj osovini.
Rekuperacijsko kočenje postupak je u kojem se kinetička energija vozila pretvara u električnu energiju, a koja se zatim pohranjuje u visokonaponsku bateriju. Stoga, učinkovito upotrebljava energiju i pomaže povećati doseg električnog vozila djelimičnim punjenjem baterije tokom vožnje.
Rekuperacijsko kočenje odvija se u raznim situacijama tokom vožnje te ima nekoliko modusa koje je moguće promijeniti u bilo kojem trenutku. Intenzitet sile regeneracijskog kočenja vozač može postaviti manuelno, ili ga automatski postavlja upravljački uređaj vozila.
Ova značajka modelu Enyaq Coupé iV omogućuje bolje rukovanje i agilnost u krivinama. Progresivni volan mijenja omjer ovisno o tome koliko je točak zakrenut.
Vozilo je opremljeno kompletom za popravak guma za točkove do 20" ili samonosivim gumama (Run-on flattt) bez gubitka pristiska za točkove od 21".