Detalji

ŠKODA KODIAQ

Dimenzije

KODIAQ je prvo vozilo marke ŠKODA koje nudi dovoljno mjesta za sedam putnika. 

Dužina KODIAQA leži između dužine Octavije i Superba, ali je predvodnik u segmentu SUV vozila što se tiče ponude prostora. Sa međuosovinskim razmakom od 2.971 mm i širinom traga od 1.586 mm sprijeda i 1.576 mm straga ponuda prostora za putnike i prtljag dobiva potpuno novu dimenziju.    

Dimenzije vozila sa 5 sjedišta
Dimenzije vozila sa 7 sjedišta

Sigurnost

Multikoliziona kočnica

Kočnica se aktivira kada senzori (senzori zračnih jastuka, senzori ubrzanja i senzori pritiska) prepoznaju sudar. Pritom ESC sistem automatski usporava vozilo do brzine od 10 km/h. Kako bi upozorio ostale sudionike u saobraćaju, nakon zaustavljanja vozila sistem aktivira upozoravajuće žmigavce, a stop svjetla trajno svijetle. Vozač u svakom trenutku svojom intervencijom može prekinuti regulaciju sistema. Nakon što pritisne papučicu gasa, regulacija kočenja se prekida. 

Upozorenje na razmak uključujući City funkciju kočenja u nuždi

Upozorenje na razmak nakon dostizanja brzine od 30 km/h pomoću radarskih senzora prepoznaje kritičan razmak u odnosu na vozila ispred i upozorava vozača akustičnim signalom i putem napomene na ekranu putnog računara na moguće sudare. Ako vozač ne reaguje, sistem ga još jednom jednokratnim kočionim impulsom upozorava da prijeti nalijetanje na vozilo ispred.  Nakon pritiskanja papučice gasa odmah je na raspolaganju puna sila kočenja. U suprotnom upozorenje na razmak inicira automatsko kočenje. Ako sila kočenja nije dovoljna, sistem je povećava, tako da se vozilo može zaustaviti prije sudara (automatsko puno kočenje).

Sistem prepoznavanja pješaka koji se po prvi puta uvodi u KODIAQU funkcioniše u području brzine od 10 do 60 km/h. Sistem skenira dionicu ispred vozila. Ako prepozna osobe, sistem može automatski zakočiti i po potrebi potpuno zaustaviti vozilo. Na taj se način drastično povećava sigurnost pješaka.  Sistem dodatno na brzinama višim od 40 km/h upozorava vozača na moguće kolizije. 

Vožnja

Pogon na sve kotače

Zahvaljujući lamelnoj spojci pogona na sve kotače snaga se raspoređuje na pojedine osovine u ovisnosti o zahtjevima brzine i vuče. Lamelna spojka pritom preuzima raspodjelu pogonske sile na stražnje kotače i na sve kotače usmjerava optimalni okretni moment. Pritom upravljačka jedinica kontinuirano izračunava idealni okretni moment za stražnju osovinu i prilagođava tlak koji djeluje na lamele spojke. Rezultat je najbolja vuča i na teškim podlogama kao što su blato i snijeg. 

Tehnologije

Aktivni menadžment cilindara (ACT)

Za vrijeme vožnje u područjima broja okretaja između 1.400 i 4.000 o/min i na brzinama do 130 km/h moguće je neovisno o uključenom stepenu prijenosa deaktivirati dva od četiri cilindra, a da se to uopšte ne primijeti. Na taj se način optimizira učinkovitost motora. 

Start-Stop sistem

Osnovna ideja start-stop sistema je ta da se motor isključi svaki put kada ne mora raditi. Stoga je ovaj sistem posebice u gradskom saobraćaju od velike koristi, jer značajno smanjuje potrošnju goriva. 

Preporučeni stepen prijenosa

Pravilnim stepenm prijenosa moguće je uštedjeti mnogo goriva i istovremeno povećati komfor vožnje. Manjom brzinom rada motora smanjuje se potrošnja i stvara se manje buke. Preporučeni stepen prijenosa pojavljuje se na ekranu putnog računara sa vlastitim simbolom u gornjem desnom čošku.

Selektivna katalitička redukcija SCR

SCR znači da su takvi motori opremljeni složenim sistemom za naknadnu obradu ispušnih plinova u više stepeni (dizel filter za čestice i SCR katalizator). SCR katalizator pretvara dušikov oksid (NOx) bez stvaranja neželjenih dodatnih komponenti selektivno u dušik (N2) i vodu (H2O).  

Diese Seite ist ein zusätzlicher Teil der öffnenden Seite. Klicken Sie auf den Button, um zu dieser zu gelangen.

Nazad na početnu stranicu
Ova stranica koristi kolačiće (Cookies) koji nam pomažu da vam pružimo bolje korisničko iskustvo.
Prihvati i nastavi