Modeli

 

Usluge Garancije mobilnosti

 

Ø Popravak na licu mjesta

Osposobljene i obučene ekipe ugovornog partnera Importera o pružanju usluga Garancije Mobilnosti će u najkraćem roku izaći na lice mjesta i pokušati da otklone kvar, kako bi samostalno mogli sa svojim Škoda vozilom doći do najbližeg Škoda ovlaštenog servisnog partnera ili nastaviti svoje putovanje. Ovde se prvenstveno misli na manje, minorne popravke koje vode ka rješavanju problema definisane nepokretnosti vozila.

Ø Vuča vozila do najbližeg Škoda ovlaštenog servisnog partnera

Ukoliko se Vaše vozilo ne može popraviti ili osposobiti za nastavak putovanja na licu mjesta, osigurava se prevoz vozila i svih putnika do najbližeg Škoda ovlaštenog servisnog partnera s ciljem da se u najkraćem mogućem roku riješi problem nepokretnosti vozila. U tom slučaju Škoda ovlašteni servisni partner dužan je da Vaše vozilo uzme sa najvećim prioritetom za popravku.

 Ø Nastavak putovanja Škoda kupca do odredišta

Ukoliko se Vaše vozilo iz bilo kojih razloga ne može popraviti ili osposobiti za nastavak putovanja kod Škoda ovlaštenog servisnog partnera istog dana, putnicima iz predmetnog vozila može biti ponuđen prevoz do njihovog konačnog odredišta ili nastavak putovanja nekim od drugih prevoznih sredstava.

Ako Škoda kupac u tu svrhu koristi taksi usluge prevoza, pokrivaju se troškovi do maksimalnog iznosa od 50KM. U slučaju korištenja alternativnog prevoza autobusom ili vozom pokrivaju se troškovi do maksimalnog iznosa od 150KM po osobi.

Ako Škoda kupac u tu svrhu koristi usluge avionskog, pomorskog ili međunarodnog željezničkog saobraćaja pokrivaju se troškovi karte za 1. klasu željezničkog ili karte za ekonomsku klasu za pomorski saobraćaj. Ukoliko putovanje željezničkim ili pomorskim saobraćajem traje duže od 8 sati, mogu se koristiti usluge avionskog saobraćaja koji pokrivaju troškove karte za ekonomsku klasu. Za usluge avionskog, pomorskog ili međunarodnog željezničkog saobraćaja pokrivaju se troškovi do maksimalnog iznosa od 850KM po osobi.

Takođe, Škoda ovlašteni servisni partner, u svrhu nastavka putovanja do odredišta može Škoda kupcu ponuditi na korištenje zamjensko vozilo, bez ograničenja na broj pređenih kilometara i za period od maksimalno 3 radna dana. Kategoriju i vrstu zamjenskog vozila određuje  Škoda ovlašteni servisni partner, ovisno o raspoloživosti vozila.

Ø Smještaj Škoda kupca, odnosno putnika u hotelu

Ukoliko se vozilo iz bilo kojih razloga ne može popraviti ili osposobiti za nastavak putovanja kod Škoda ovlaštenog servisnog partnera istog dana i ukoliko ste udaljeni od Vašeg konačnog odredišta više od 80 kilometara, putnicima iz vozila može biti ponuđen besplatan smještaj (1 noć) u obližnjem hotelu sa minimum tri zvjezdice po preporuci Škoda servisnog partnera (doručak uključen).