Modeli

2004. - Novo izdanje uspješne Octavije

Octavia II briljira svježim dizajnom, većom unutrašnjošću i prtljažnikom kao i najsavremenijom tehnikom. Elegantni, bezvremenski dizajn, visoka kvaliteta i izvrsna obrada su impresivni.

 

2002. - Fabia i Octavia Praktik

ŠKODINA gradska dostavna vozila. Nakon višegodišnje pauze Škoda ponovno nudi privredna vozila kojima se mogu ostvariti porezne olakšice. I Fabia kao i Octavia mogu se nabaviti kao gradska dostavna vozila pod nazivom Praktik.

 

2002. - Superb. Novi ŠKODIN vrhunski model

Novi Superb predstavlja povratak ŠKODE u višu klasu automobila. Pritom elegantni dizajn, dobro osmišljeni detalji, izvrsni materijali i jedinstvena ponuda prostora simboliziraju ŠKODINU svijest u pogledu kvalitete.  Sa svoja tri modela Fabia, Octavia i Superb marka se ubraja u najuglednije proizvođače automobila i pritom se, kao već i na početku proizvodnje prije 100 godina, opredjeljuje za najsavremeniju tehniku.

 

2001. - Fabia u limo izvedbi zaokružuje ponudu modela Fabia

Nakon kompaktne izvedbe i kombija Fabia se sada isporučuje i kao limuzina.  Time se zaokružuje ponuda modela Fabia. Pomoću modela Octavia i Fabia ŠKODI je uspjelo katapultirati se u krug etabliranih proizvođača automobila.

2000. - Fabia Combi. Veliki automobil u maloj klasi

Godinu dana nakon kompaktne izvedbe, mala Škoda sada je raspoloživa i u kombi verziji. Tako je Škoda po prvi puta i u klasi malih automobila zastupljena sa kombi verzijom. Fabiu Combi, koja brzo osvaja srca Bosanaca i Hercegovaca, karakteriziraju velika ponuda prostora i elegancija.

1999. - Fabia predstavlja novu klasu

Sa uvođenjem Fabije, koja se po prvi puta proizvodi na novoj platformi, Škoda ulazi i u klasu malih automobila i pri tome definiše nova mjerila.

1998. - Škoda po prvi put proizvodi 400.000 vozila

Škoda po prvi put proizvodi 400.000 vozila godišnje koja se izvoze u 70 zemalja diljem svijeta. Za ovu impresivnu brojku zaslužan je uspješni model Octavia, koji je te godine dopunjen Combi verzijom.

 

1996 - Škoda u novoj dimenziji

Krajem aprila 1996. slavila se proizvodnja milionitog vozila Škoda od petogodišnjeg postojanja zajedničkog preduzeća. Istodobno se etablirala druga linija modela u srednjoj klasi (Octavia) i izgradila potrebna nova montažna hala (modularna tvornica) projektirana prema najsuvremenijim standardima.

1991. - Spajanje sa Volkswagenom

Nakon političke tranzicije 1989. godine Škoda iz mjesta Mlada Boleslav krenula je u potragu za jakim stranim partnerom sa ciljem da preduzeće dugoročno osigura i ponovno učini međunarodno konkurentnim. U decembru 1990. češka se vlada odlučila za Volkswagen te je 16. aprila 1991. sa radom započelo novo zajedničko preduzeće pod imenom Škoda automobilova a. s. Dotadašnja serija modela 1994. godine zamijenjena je sa Škoda Felicijom, koja je u pogledu kvalitete i dizajna odgovarala međunarodnim mjerilima te je proizvedena ukupno u preko 1,4 mil. primjeraka.