Modeli

Enyaq Coupé RS iV

Spreman ostvariti svaku vašu želju

Napredak u razvoju znači da je pogon u električnim vozilima, koji se donedavno još uvijek smatrao futurističkim, sada spreman za svakodnevnu upotrebu. Osim toga, potpuno novi Enyaq Coupé RS iV također će izmamiti osmjeh na lice svakog strastvenog vozača. Baterija je pohranjena ispod poda tako da omogućuje nisko težište i visoki položaj sjedišta potreban za besprijekoran pregled zbivanja oko automobila. Dva električna motora, po jedan na svakoj osovini, omogućuju modelu Enyaq Coupé RS iV pogon na sve točkove i snagu do 220 kW*. Standardne karakteristike uključuju sportski vozni pogon i Driving Mode Select, koji vam omogućuje odabir profila vožnje u skladu s vašim trenutnim potrebama. Opcijski adaptivni amortizeri (DCC) vam također stoje na raspolaganju. Sve ovo znači da se Enyaq Coupé RS iV s lakoćom može prilagoditi svakom načinu vožnje i svakoj cesti.

Enyaq Coupé RS iV

Profinjen i samopouzdan

Enyaq Coupé RS iV opremljen je sa dva električna motora i svaki je povezan s vlastitim automatskim mjenjačem s jednom brzinom. Sinhroni električni motor na stražnjoj osovini uvijek radi, a električni motor na prednjoj osovini štedi energiju uključivanjem samo po potrebi. Indukcijski (asinkroni) električni motor instaliran je na prednjem dijelu jer je takva vrsta generatora pogona pogodnija za takvu zadaću. Zvuči komplikovano? Ne brinite, Enyaq Coupé RS iV brine se za sve i njegove uvjerljive vozne performanse pružit će vam užitak bez stresa.

Enyaq Coupé RS iV

Sportski, a ekonomičan

Enyaq Coupé RS iV možda ima sportski karakter, ali to ne znači da nije ekološki prihvatljiv automobil. Osim što nastoji uštedjeti energiju na svakom koraku, čak može stvoriti dodatnu energiju za pohranjivanje u bateriji. Ovaj se proces naziva rekuperacija i upotrebljava pretvaranje kinetičke energije automobila u električnu energiju. Automobil može funkcionirati kao generator električne energije u prikladnim razdobljima: električna energija generiše se pretvaranjem kinetičke energije prenesene tokom kočenja. To je automatski proces, ali vozač također ima opciju odabira intenziteta rekuperacije korištenjem ručica na stražnjem dijelu kola volana.

Enyaq Coupé RS iV

Napunjen čistom energijom

Pogonska baterija potpuno novog modela Enyaq Coupé RS iV energije 82 kWh pohranjena je ispod poda automobila. To smanjuje težište automobila, koje je važno za vožnju u krivinama i očuvanje maksimalne prostranosti za putnike u vozilu. U normalnim okolnostima preporučujemo punjenje baterije AC strujom. Ovdje Škoda iV Charger može isporučiti do 11 kW snage napajanja. Naravno, to će punjenje biti sporije, ali manje troši bateriju. Iz istog razloga preporučujemo punjenje baterije na najviše 80 % tokom uobičajenog svakodnevnog korištenja. Ako vam se žuri ili ste na dugom putovanju, na primjer, vozite do dalekog odredišta za odmor, također možete puniti DC strujom uz snagu do 135 kW. Usto, ako koristite električnu energiju iz obnovljivih izvora energije za punjenje svog automobila, pomoći ćete smanjiti više od samo lokalnih emisija.

Ova stranica je dodatni dio stranice koja se otvara. Kliknite na polje kako biste dospjeli na tu stranicu.

Nazad na početnu stranicu