Modeli

┼ákoda fabri─Źka garancija

o

Škoda GARANTNI LIST

Proizvo─Ĺa─Ź  vozila ┼ákoda Auto  a.s., CZ-293 60 Mlad├í Boleslav, garantuje ispravnost isporu─Źenog vozila u toku odre─Ĺenog vremenskog perioda.

Pojam garancije vozila (predmeta kupovine uop┼íte) definisan je i utvr─Ĺen Zakonom o obligacionim odnosima i Zakonom o za┼ítiti potro┼ía─Źa. Garancija podrazumijeva obavezu davaoca garancije (proizvo─Ĺa─Źa) da bez naknade otkloni sve nedostatke/neispravnosti koje su nastale na vozilu za vrijeme trajanja garancije, a koje se mogu smatrati gre┼íkom proizvo─Ĺa─Źa. Garancija obuhvata popravku ili otklanjanje utvr─Ĺenih nedostataka/neispravnosti, ili zamjenu neispravnih dijelova/sklopova prema procjeni ┼ákoda ovla┼ítenog servisnog partnera. Za dijelove ili sklopove za koje se procijeni da se mogu popraviti, isklju─Źuje se obaveza njihove zamjene. Eventualni nedostatak/neispravnost koji bi se mogao pojaviti na vozilu za vrijeme trajanja garancije bi─çe otklonjen po dole navedenim uslovima:

 1.Vremensko trajanje i obim garancije

 Ukoliko nije druga─Źije navedeno u Ugovoru Importera, vremensko trajanje garancije za ┼ákoda nova vozila definisano je prema slijede─çem:

- dvije (2) godine fabri─Źke garancije za sve nedostatke u proizvodnji, ra─Źunaju─çi od datuma isporuke vozila krajnjem kupcu, bez ograni─Źenja broja pre─Ĺenih kilometara vozila i to za:

1.Škoda nova vozila;

2.┼ákoda Originalne dijelove i Originalne osvje┼żene/obnovljene dijelove i "Economy" dijelove;

3. Škoda Originalnu dodatnu opremu

 - pored fabri─Źke dvogodi┼ínje garancije, za sva novo prodana ┼ákoda vozila kupljena u ovla┼ítenoj ┼ákoda mre┼żi u Bosni i Hercegovini proizvo─Ĺa─Ź obezbje─Ĺuje Produ┼żenu Garanciju od dodatne 2 (dvije) godine. Prema tome ukupno trajanje garancije na novo ┼ákoda vozilo iznosi pet (5) godina ra─Źunaju─çi od datuma isporuke vozila krajnjem kupcu ili pre─Ĺenih 150.000 km vozila, ovisno o tome ┼íta se prije desi. Tokom perioda trajanja Produ┼żene Garancije kupci imaju isti nivo usluga kojeg su imali tokom trajanja perioda fabri─Źke dvogodi┼ínje garancije i to za sve ┼ítete/nedostatke koji se smatraju opravdanim u smislu garancije.

- Baterijska elektri─Źna vozila (BEV) ili Plug-in Hibrid elektri─Źna vozila (PHEV) imaju osam (8) godina ili 160.000 km pokrivenost za sve gre┼íke/nedostatke u materijalu ili kvalitetu izrade visoko-naponskih baterija. Napomena da smanjenje kapaciteta baterije tijekom vremena odre─Ĺuje se njegovim komponentama i ne predstavlja nikakav nedostatak u uvjetima ove garancije, pod uvjetom da ta vrijednost ne padne ispod 70% korisnog kapaciteta baterije prije osam godina ili 160.000 km, ovisno o tome ┼íto se prvo dogodi.

 - tri (3) godine garancije na nedostatke u laku na karoseriji, bez ograni─Źenja broja pre─Ĺenih kilometara vozila,

-  deset  (10) ili 12 (dvanaest) godina garancije na prohr─Ĺavanje karoserije (zavisno od modela vozila), bez ograni─Źenja broja pre─Ĺenih kilometara vozila. Prohr─Ĺavanjem se smatra perforacija u karoseriji koja je sa unutra┼ínje probila na vanjsku stranu iste.

2. Obaveze kupca s obzirom na garanciju

Da bi ostvario pravo na garanciju, kupac  je obavezan da:

  • se pridr┼żava dobivenog Uputstva za upotrebu vozila i navedenog servisnog plana odr┼żavanja. Za tr┼żi┼íte BiH va┼że─çi  je fiksni servisni interval (QI4) koji podrazumijeva obavezno servisiranje vozila prema uputstvima Proizvo─Ĺa─Źa svakih 15.000 km ili 1. godine dana u ovisnosti koji od ova dva uslova prije nastupi;

  • popravke i odr┼żavanje vozila izvodi u servisnim radionicama koje su tehni─Źki (specijalni alati, specijalna oprema, ...), kadrovski (certificirani specijalisti obu─Źeni za specifi─Źne vrste radova, za kori┼ítenje specijalnih alata i specijalne opreme, ...) i logisti─Źki opremljeni (posjedovanje dijelova i materijala ─Źija je upotreba odobrena od strane Proizvo─Ĺa─Źa ili Importera) da zadovoljavaju procedure i upute koje je propisao Proizvo─Ĺa─Ź, uz ovjeru servisnog plana ili unosa u digitalni servisni plan;

  • sve servisne radove izvodi po dinamici navedenoj u servisnom planu i da se pri tome koriste dijelovi i potro┼íni materijali koji su istog kvaliteta kao dijelovi i sredstva koji su odobreni od strane Proizvo─Ĺa─Źa  ili od strane Importera. Odgovaraju─çi dijelovi i sredstva se moraju ugra─Ĺivati u skladu sa uvjetima koje je Proizvo─Ĺa─Ź propisao;

  • se javi najbli┼żem ┼ákoda ovla┼ítenom servisnom partneru ukoliko ┼ákoda vozilo nije funkcionalno zbog gre┼íke/nedostatka u materijalu;

  • neposredno po otkrivanju nedostatka/kvara koji je u smislu garancija, blagovremeno obavijesti ┼ákoda ovla┼ítenog servisnog partnera o potrebi otklanjanja istog;

  • osigura odobrenje od strane Proizvo─Ĺa─Źa/Importera za sva naknadna opremanja vozila elektronskim i/ili mehani─Źkim sistemima, uklju─Źuju─çi dodatne sisteme za za┼ítitu vozila od kra─Ĺe. 

    Bilo koje nekvalitetno ili nedovoljno popravljanje, odr┼żavanje i ugra─Ĺivanje dijelova od strane kupca ili servisnih radionica koje nisu tehni─Źki, kadrovski i logisti─Źki opremljene da zadovoljavaju adekvatne procedure i upute koje je propisao Proizvo─Ĺa─Ź, kao i ugradnja i kori┼ítenje dijelova i potro┼ínih materijala koji nisu na nivou kvaliteta koje je za upotrebu odobrio Proizvo─Ĺa─Ź ili Importer mo┼że dovesti do gubitka prava kupca iz ovog garantnog lista.

3. Isklju─Źenja iz garancije 

Garancija ne pokriva nedostatak koji je nastupio kao posljedica:

  • djelovanja vi┼íe sile (poplava, grom, zemljotres i sl.) ili o┼íte─çenja uzrokovanog vanjskim (eksternim) mehani─Źkim i/ili hemijskim uticajima izvan vozila (npr. djelovanje ┼żivotinja, ┼żivotinjske ili biljne materije kao ┼íto je izmet ili smola, udarci kamen─Źi─ça, industrijski i izduvni gasovi u zraku i sl.);

  • namjerno izazvanog nedostatka/kvara na vozilu npr. vandalizam;

  • specifi─Źnih uslova eksploatacije i rukovanja vozilom (sudar, lo┼íi putevi, nepravilna upotreba vozila, puknu─çe gume i sl.);

  • prirodnog habanja i tro┼íenja komponenti vozila (gume, ko─Źione obloge, ko─Źioni diskovi, svje─çice, amortizeri, filteri, metlice brisa─Źa, pode┼íavanje vrata, haube i geometrije trapa, i sl.);

  • ugradnje dijelova u vozilo koji nisu istoga kvaliteta koji zahtijeva Proizvo─Ĺa─Ź, odnosno Importer;

  • ugradnja i potro┼ínja materijala koji nisu istoga kvaliteta koji zahtijeva Proizvo─Ĺa─Ź, odnosno Importer;

  • ugradnje/promjene na vozilu koja nije obavljena u skladu sa uputstvima proizvo─Ĺa─Źa/importera;

  • kori┼ítenja vozila suprotno namjeni istog (upotreba  za sportske svrhe ili za bilo koje druge vrste takmi─Źenja, npr. moto-sportu, i sl.);

  • optere─çenja vozila iznad ograni─Źenja odre─Ĺenih Uputstvom za njegovu upotrebu;

  • upotrebe goriva, maziva, motornog i drugog ulja, rashladne te─Źnosti, sredstava za ─Źi┼í─çenje i poliranje, koja ne zadovoljavaju propisani kvalitet od strane proizvo─Ĺa─Źa ili se ne koriste shodno njihovoj namjeni i uputstvu za upotrebu;

  • nepo┼ítivanja Uputstva za upotrebu vozila i Servisnog plana definisanog od strane proizvo─Ĺa─Źa;

  • nepopunjenog ili neredovnog popunjenog digitalnog servisnog plana ili servisne knji┼żice vozila

  • propusta kupca da odmah prijavi kvar na vozilu ili protivljenja kupca da se odmah izvr┼íi popravka vozila;

  • ostalih slu─Źajeva koji nisu gore navedeni, ali s istim stoje u uzro─Źnoj vezi.

4. Ostvarivanje prava na garanciju 

Za ostvarivanje prava na garanciju va┼że slijede─çi uslovi:

  • kupac mo┼że ostvariti pravo na garanciju kod bilo kojeg ┼ákoda ovla┼ítenog trgovca, odnosno servisnog partnera, kako na teritoriji Bosne i Hercegovine, tako i u inostranstvu;

  • radi ostvarenja prava iz garancije, vlasnik garancije obavezan je prije zapo─Źinjanja otklanjanja nedostatka/kvara da omogu─çi utvr─Ĺivanje nedostatka/kvara u ┼ákoda ovla┼ítenom servisu;

  • za slu─Źaj usmene prijave/reklamacije za ostvarivanje prava na garanciju, kupcu se mora uru─Źiti pismena potvrda o prijemu prijave/reklamacije;

  • prava iz garancije ne umanjuju prava koja kupcu pripadaju temeljem drugih propisa. 

 5. Ostale odredbe

  • zamijenjeni dijelovi postaju vlasni┼ítvo proizvo─Ĺa─Źa koji za njega preuzima i ─Źuva ┼ákoda ovla┼íteni servisni partner;

  • garancija ne pokriva tro┼íkove redovnog odr┼żavanja vozila (tro┼íkovi usluge i  materijala);

  • sve popravke izvr┼íene na vozilu, odnosno utro┼íeni rad i ugra─Ĺeni dijelovi, tokom otklanjanja neispravnosti/kvara u periodu trajanja fabri─Źke dvogodi┼ínje garancije na vozilo, imaju garanciju do isteka fabri─Źke dvogodi┼ínje garancije na vozilo;

  • importer garantuje da ─çe za prodato vozilo najmanje deset godina, ra─Źunaju─çi od datuma prestanka proizvodnje vozila osigurati servisiranje, kao i mogu─çnost nabavke originalnih rezervnih dijelova;

  • odjava ili privremeno mirovanje vozila, kao i promjena korisnika ili vlasnika vozila, nema uticaja na trajanje prava na garanciju istog;

  • kupac nema prava na bilo kakva dodatna potra┼żivanja osim prava utvr─Ĺenih garantnim listom.

Ova garancija ne isklju─Źuje, niti uti─Źe na prava koja su kupcu garantovana Zakonom o za┼ítiti potro┼ía─Źa. 

Garantni list prila┼że se uz Servisni plan (u servisnoj knji┼żici) i njegov je sastavni dio.

Napomena: Detaljnije informacije u vezi sa garancijom mo┼żete dobiti od va┼íeg ovla┼ítenog ┼ákoda trgovca, odnosno servisnog partnera!