Naša priča započela je prije više od 125 godina. Tačnije, 128. Ali ko broji ove sitne? Ipak, brojimo. Svaka nam je važna i u svakoj dajemo najbolje od sebe, pokretani vrijednošću koju želimo uvijek besprijekorno isporučivati vama. Tako i vas pozivamo da brojite i pamtite svaki kilometar. Ne običnim brojkama. Jer kilometri ne mjere udaljenost; mjere iskustva, osjećaje, trenutke i priče. Kilometri mjere život.
Brend kampanja je prva manifestacija naše nove strategije. Ovo je prvi put da predstavljamo Škodu kao pratioca u istraživanju svijeta. Odvažan partner koji će vas pratiti kroz život. Dakle, riječ je o globalnoj kampanji, koja će biti naša glavna komunikacijska platforma za klijente širom svijeta, na tržištima na kojim smo prisutni ali i na tržištima u koja želimo doći.
Kilometri na Škodinom brojaču kilometara nisu mjera pređenog puta. Odometar uopšte ne pokazuje pređeni put. On pokazuje akumulirano iskustvo, iskorištene prilike i radoznalost koja je uslijedila. On pokazuje osjećaje, trenutke i priče. Pokazuje naučene lekcije i odgovore na pitanja. ON POKAZUJE ŽIVOT.
Želimo da ljudi istražuju svijet oko sebe.
Prihvatamo njihovu radoznalost.
To nam je bio poziv na akciju, da uradimo ono što nas je definisalo od početka: da istražujemo novo i bolje. Ovaj duh ćemo odražavati u svemu što radimo: u proizvodima, sa sigurnim i čvrstim dizajnom koji daje prioritet održivosti; u komunikaciji, uz osnažujuće priče o radoznalosti; u našim funkcijama Simply Clever, s novim pametnim rješenjima; ili u našim uslugama koje omogućavaju pristup svima da istražuju svijet oko sebe.
Jer što više istražujemo, to postajemo pametniji.
Za kompaniju koja postoji više od dvanaest decenija, svjesni smo svijeta u kojem živimo. Svijet u kojem previše izbora često rezultira prevelikom konfuzijom. Jedini izlaz iz ovoga je ponuditi rješenja koja čine život lakšim. To je pametan način. Ali pametni način nije kruto pravilo. To je put koji istražuje pametnije načine za pravljenje proizvoda, upravljanje kompanijom i pronalaženje novih odgovora na ista stara pitanja.
Putovanja, bila velika ili mala, uvijek su bolja kada imate partnera za putovanja na kojeg možete računati. Naša uloga će dakle biti - biti hrabri pratilac posvećen da vam pomogne da istražite svijet. Neko ko vas ohrabruje i inspiriše, podstiče vašu radoznalost i vodi vas na odredište u dobrom stilu.
Naša misija će pomoći da našu viziju pretočimo u nešto opipljivo. Dolazak od tačke A do tačke B treba da bude lak i efikasan i da donosi zadovoljstvo svakom kilometrom. Naš posao bi trebao biti da omogućimo vašu radoznalost, omogućavajući vam pri tome da istražujete ono što postoji. Kao takva, naša misija je pružiti moderna dostupna rješenja za mobilnost sa svim što vam je potrebno i iznenađenjima koja volite.
Biti čovjek znači prepoznati da smo svi isti jer smo svi toliko različiti. To znači da se smiješimo svojim voljenima, a ponekad i potpunim strancima. To znači zadovoljiti potrebe ljudi prije nego što postanu potreba. To je život za velike trenutke. Ali i za slavljenje malih.
Nije sve tako jednostavno. Pa kako ćemo to učiniti? Počinjemo od uklanjanja onoga što nije važno. Sve što je preostalo je sve što je stvarno važno. Mi stvaramo mjesto za sve i stavljamo sve na svoje mjesto. Jer, kada imate manje brige, imate više za život. To je tako jednostavno, zar ne?
Mi volimo dobro iznenađenje, baš kao i vi. Biti iznenađen znači dobiti više od onoga što ste očekivali. Ili kad nešto lijepo učini nešto korisno. Ili kada doživite više, a da ne potrošite više. Iznenađenja nisu samo za preokret u trileru. Oni su ključni za taj drugi film, onaj u kojem svakodnevno glumimo. Život.
Nisu samo naši automobili podvrgnuti uzbudljivoj preobrazbi - tako je i marka. Osvježili smo naš korporativni identitet novim logotipom, natpisom i ažuriranim kompletom komunikacijskih alata. Zajedno, oni odražavaju Škodin način razmišljanja koji je usmjeren prema budućnosti.
Za tako ambiciozan brend kao što je Škoda, jedini način da se predvidi budućnost je da ga izmislite. To znači stvaranje strateške mape puta koja će odražavati promjenjive potrebe svijeta koji se mijenja. Elektrifikacija i digitalizacija su u središtu Škoda Next Level strategije, s električnim vozilima koja čine barem polovicu našeg portfelja proizvoda. Ova strategija takođe ističe usklađeno smanjenje nivoa CO2, poboljšanu profitabilnost i trostruki pristup proširenju, istraživanju i angažovanju kako bi se povećao obim i angažovanje brenda.