Modeli

4x4 Tehnologija

o

Najmodernija tehnologija pogona na sve točkove

Sa svojim inteligentnim pogonom na sve točkove 4x4 modeli marke Škoda nude stabilnost i prianjanje na cesti u različitim uvjetima u vožnji.

Pogon na sve točkove sa elektronički regulisanom lamelnom spojkom reagira i na najmanje promjene u roku od nekoliko milisekundi. Vozilo se u normalnim uslovima kreće sa prednjim pogonom, ali ako se na cesti nalazi snijeg, led ili prljavština, odmah će se aktivirati pogon na sve točkove.

Lamelna spojka - elektronički regulisana elektrohidraulična spojka za raspodjelu momenta - garantuje pogon na sve točkove kod modela Superb, Kodiaq, Octavia i Karoq. Permanentni pogon na sve točkove raspodjeljuje okretni moment motora na sva četiri točkove ovisno o situaciji u vožnji.

Prednosti 4x4 pogona

4x4 pogon reaguje iznimno brzo i inteligentno. Upravljački uređaj izračunava idealni pogonski moment za stražnju osovinu. Gubitak trakcije gotovo je u potpunosti isključen zbog predupravljanja ovisnog o situaciji u vožnji. Tokom faze gibanja uslijed inercije ili pri manjem opterećenju pogon se odvija preko prednje osovine, čime se štedi gorivo.

Dobro prianjanje na cesti

U normalnim uslovima većina pogonske snage prenosi se na prednje točkove.

Loše prianjanje na cesti za sve točkove

Vozite li se klizavim cestama, elektronički regulisana lamelna spojka raspodijelit će okretni moment između svih točkova u roku od nekoliko milisekundi.

Loše prianjanje na cesti za prednje točkove

Sa pogonom na sve točkove 4x4 marke Škoda moći ćete svladati čak i situacije, u kojima prednji točkovi vašeg vozila nemaju dobro prianjanje na cesti - do 90 % okretnog momenta moguće je prenijeti na stražnji dio vozila.

Loše prianjanje na cesti za prednje točkove i lijevi stražnji ktočak

Čak i kada uslovi u vožnji nisu idealni, i dalje možete ostati smireni - vaša Škoda može prenijeti čak 85 % okretnog momenta na samo jedan točak.

Šta se iza toga krije

Elektronski regulisana lamelna spojka nalazi se direktno na stražnjoj osovini. Upravljački uređaj u obzir uzima signale:

  • upravljačkog uređaja motora (broj okretaja motora i položaj papučice gasa)
  • upravljačkog uređaja za ABS/ESP (senzori brojeva okretaja točkova, prekidač za stop svjetlo i senzori za poprečno i uzdužno ubrzanje)